събота, 6 юни 2009 г.

Какво ли се е случило над Атлантика с френския „ Еарбъс” А330 ? Rockbul 06. 06. 2009

Какво ли се е случило над Атлантика с френския „ Еарбъс” А330 ?http://www.blogger.com/img/blank.gif



Rockbul 06. 06. 2009

„Самолетът е излетял от Рио де Жанейро в 19 ч. и е трябвало да кацне на летище "Шарл дьо Гол" в Париж в 11:15ч. на другият ден местно време (12,15 българско - б.р.). Изчезналият самолет изпратил автоматичен сигнал за късо съединение на борда, докато преминавал през зона на силна турбуленция, предадоха световните агенции. Машината е преминавала през буреносна зона със силна турбуленция около 2.00 часа по Гринуич. Съобщение е било получено в 2.14 часа по Гринуич, 15 минути след турбуленцията. Самолетът изчезнал от бразилските радари около 1.30 по Гринуич (10.30 часа бразилско време ) след полет от близо три-три и половина часа.”
Какво научаваме от News.bg :
Елена Коцева
Взрив в небето е забелязал пилот на испански самолет, който е изпълнявал полет на 1 юни на Атлантическия океан. Светлината като от взрив е забелязана в района, където се установи, че е катастрофирал френският самолет А- 330 на авиокомпания Air France и бяха намерени останки от машината. Испанският самолет на компанията Air Comet е изпълнявал полет Лима - Мадрид също на 1 юни.
По думите на пилота той е забелязал „мощно избухване на бяла светлина над Атлантическия океан".Пилотът е представил подробен отчет в дирекцията на своята авиокомпания, който е предаден на Air France и на Генералното управление на гражданската авиация в Испания. В него се казва още, че силната и интензивна светлина се е движела по наклонена и вертикална траектория, като по едно време се е разделила на 6 фрагмента. Вторият пилот също е забелязал този феномен, както и един от пасажерите. Испанският Еl Mumdo посочва, че тези свидетелства говорят преди всичко за взрив на борда на френския самолет - версия, която до този момент повече експерти изключваха.
По думите на един от членовете на комисията, която беше формирана за разследване на случая, една от тезите е, че самолетът се е разделил на части още във въздуха. Според основната и официална до този момент версия лайнерът попада на изключително лоши метеорологични условия вследствие на силната турбуленция електрическата система излиза от строя. Един от членовете на комисията, посочва обаче пред АП, че напълно е възможно самолетът да се е разделил на части още във въздуха. Френският пилот е подал сигнал, че навлиза в изключително трудни условия. Данни от сателити показват, че скоростта на насрещния вятър в зоната е достигала 160 километра в час. Десет минути след това била пратена серия от съобщения, според които автопилотът е бил изключен, а компютърната система е минала на алтернативно захранване. Последвали съобщения за повреди, по-специално в устройство за навигация, а накрая - за понижено налягане в кабината. Последното автоматично съобщение от самолета на Air France е получено в 11.14 - за пълен отказ на електрическите системи и раз херметизиране на салона. Тогава се смята, че вече самолетът е падал към океана и че е възможно той да се е разпаднал на части на височина от няколко хиляди метра.
Според очакванията на специалистите шансът да се намерят черните кутии на самолета, които съхраняват най-ценната информация, са изключително малко.
Те се намират на дъното на океана заедно с останките от разбилата се машина на около 3700 метра дълбочина.
"Ербъс" А330-200 е по-къса версия на стандартния "Ербъс" А330. Дължината му е 59 метра. Той е реактивен пътнически самолет, пригоден за полети на дълги разстояния, със среден капацитет - от 253 пътници в стандартна конфигурация до 293 при конфигурация с бизнес и икономична класа. Има два двигателя. Първият самолет от този тип е пуснат в експлоатация през 1998 г. В момента в света се използват 341 такива самолети. Пилотите на самолета са били изключително опитни, потвърдиха от „Ер Франс". Командирът на полета е с 11 000 летателни часа ( 458 денонощия във въздуха), от които 1700 на „Еърбъс" А 330. Самолетът е в експлоатация от 2005 г. и при последния технически преглед на 16 април тази година не е открита никаква повреда.
Това са информациите ни до този момент.

Какво ли се е случило?

Лети технически напълно здрав самолет „А 330 Еърбъс” на Френските аеролинии управляван от опитни пилоти по съвсем предвидим и познат маршрут. Едва ли не рутинен полет. Електрониката на самолета е толкова съвършена , че почти предпазва даже и от всякакви пилотски грешки. Представяме си, че „наземната кула”, а и радарите на самолета отчитат опасна буря по пътя на самолета. Въпреки това по нищо не личи, че пилотите са направили опит да заобиколят опасностtа нито вертикално, нито хоризонтално. Защо? И защо от наземната синоптична служба не им забраняват да минат през тази атмосферна мелачка? Има ли нормален пилот, който да се забие в окото на урагана та даже и по чужда заповед. Не знам до колко можем да говорим за ураган на 10 000 метра височина? Мисля че няма такъв самоубиец. Тогава излиза, че ситуацията не е изглеждала опасна и затова и от наземната кула не е дадено специално предупреждение към пилотите на злополучният полет .Нещата са изглеждали нормално за пилоти, за навигатори , за синоптици, за военните наблюдатели на радарите. ( Лична информация видяна с моите очи. На остров Гран Канария се намира най- големият военен радар за Атлантика на НАТО и наблюдава и регистрира всичко, което се намира във въздуха над Атлантическият океан) Ако някой упълномощен поиска инфо за това къде точно е приключил полета на А330 Гран Канарският радар веднага с точност до метър и до минута ще ви каже какво се е случило. Смятам, че нямаме липса на информация. Въпроса е защо не се публикува за общата публика и какво се прикрива и защо?
Остават два варианта обясними и един неестествен и необясним. Ако приемем варианта взрив на самолета получен или от взривно устройство на борда, или от външна ракета, или от повреда в двигателите, или от най- невероятното удар от мълния то на 10 000 метра самолета би се разрушил на множество части и падайки в океана щеше да разпръсне останките си на стотици квадратни километра. Такова нещо обаче не се наблюдава! До този момент не е намерена никаква частица от изчезналият самолет! Защо ? Приемаме, че това е невярното предположение. Ако самолета се е забил в океана без да е имало взрив, какъв би бил другия сценарии? Първо трябва да има някаква причина един здрав в техническо отношение самолет с един опитен екипаж на борда да да се забие в океана със страшна сила и да доведе до гибелта на всички пасажери, нали? Ако това се е случило по незнайна за нас причина, защо на мястото на удара на самолета с водата няма отломки на изпочупени крила, които забележете са и резервоари на тонове керосин. Нито останки от самолета, нито разлив на гориво ( керосин) по повърхността на океана. Защо ? Третият вариант го оставям на вашата фантазия, защото аз с моята не мога да зацепя защо всичко това се е случило и толкова невинни хора си отидоха залудо?
Попадам на следният цитата:
Известният учен Робърд Балард и водената от него експедиция на 1. 9. 1985 г. Откри останките на потъналият кораб „Титаник” на дълбочина около 3700 метра в Атлантическият океан, не много далече от мястото, където са последните му известни координати. Останките на кораба са се разпрострели на едно доста голямо разстояние, като само между носа и кърмата то е около 600 метра.
След като в 1985 са успяли да открият останките на потъналият преди 94 години кораб „Титаник”в 23:40, неделя вечерта на 14 април 1912, защо след 24 години на растеж на науката да не успеят да открият черните ( оранжевите) кутии на злополучният самолет на Аер Франс? Причината за не откриването ще бъде или политическа или мафиотска, или свръхестествена за която науката няма обяснение! Аз също ! Започвайте с плюването по написаното! Ваш Rockbul !

3 коментара:

  1. Най- новото за 7 юни по случая!
    Представител на Службата за разследвания и анализи съобщи, че между 2.10 и 2.14 ч. по Гринуич са получени 24 послания за аномалии, неизправности или изключване на системи. Едно от тях е за изключване на автопилота. Самолетът излъчва такива съобщения и когато пилотите изключат някоя от системите. Няма никакви данни "Ербъс А-330"да се е сблъскал със "съвкупност от изключително интензивни метеорологични явления", заяви днес Ален Ратие от службата "Метео Франс. Експертът бе поканен на брифинг на Бюрото за разследвания и анализи, което разследва случая по поръчение на френските власти. Нищо не сочи в момента, когато е изчезнал самолетът, в съответната зона да е имало бури с изключителна интензивност, каза Ратие, който се позова на данни от изследване на района с инфрачервени лъчи. Синоптикът отбеляза обаче наличието на "мощни купесто-дъждовни облаци" по маршрута на самолета, които започнали да се разсейват, щом машината влязла в заоблачената зона. При всяко положение не може да се говори за извънредно трудни метеорологични условия в района, заключи Ален Ратие. По думите му буреносният фронт в района на африканското крайбрежие например е бил далеч по-силен в този момент.

    ОтговорИзтриване
  2. Отвлечени са от извънземна цивилизация заедно със самолета, в момента нашата планета е обект на наблюдение от най-малко три други извънземни цивилизации, едната от които е особено агресивна, съжалявам че в момента не разполагам с повече доказателствен материал. Жалко за хората, шансът им за оцеляване в така създадената ситуация е бил почти нулев. Едва ли ще бъдат някога отново видяни от своите близки.

    ОтговорИзтриване
  3. A330 РЕГИСТРИРА! посоката на разхерметизирване на салона. Това се регистрира за около 3сек. и се излъчва незабавно като спешно навигационно съобщение към земята.
    Ако самолета просто се взриви масирано системата едва ли ще регистрира и изпрати такова съобщение.
    Ако самолета е взривен в нормална или относително нормална метео обстановка, регистрационната апаратура ще поддържа изпращане на текущи съобщения към земята до падането на самолета.
    Самолета обаче не е взирен, защото ако е взривен разхерметизирането трябва да се предшества от експлозия/взривно разхерметизиране и веднага обратната имплозия -свиване след експлозия. Регистрирано е само не особено експлозивно разхерметизиране. По-скоро масирано рязко спадане на налягането.
    Самолета просто е навлязал в лоша метео обстановка, заледил се е масирано и се е разхерметизирал вседствие на удари ледени късове. Загубил е летателни качества и е започнал да пада, като всичко това е регистрирано, предадено и вече публикувано.
    Просто никой не иска да повярва че е възможно такова съвпадение - силен насрещен вятър, турбуленция с лед и светкавична дейност.
    Всъщност такова нещо се е случвало и е изследвано в района на Гана, но това е друга тема.

    ОтговорИзтриване